دسته‌هامقالات

معرفی رایج ترین انواع قهوه در کافه

رایج ترین انواع قهوه در کافه

معرفی رایج ترین انواع قهوه در کافه

امروزه ما با انواع قهوه رو به رو هستیم که در کافه های مختلف و یا در خانه با توجه به سلیقه فرد سرو می شود، در ادامه همراه ما باشید تا با رایج ترین انواع قهوه در کافه آشنا شوید.

قهوه فرانسه

در کافه های فرانسوی برخی از بهترین قهوه های فرانسه سرو می شوند. چه در یک کافه پاریسی باشید و چه در کنار ساحل در فرانسه، نوشیدن قهوه ممکن است نه تنها به شما انرژی ببخشد، بلکه راحتی و رضایت خاطر شما را به همراه دارد.

قیمت قهوه در کافه های پاریس بسته به انتخاب شما در نشستن متفاوت است اگر در نوار دور بار بنشینید قهوه ارزانتری خواهید خورد ولی اگر روی صندلی های سالن یا تراس بنشینید و قهوه ای سفارش دهید پنجاه درصد گرانتر خواهد بود.

رایج ترین انواع قهوه در کافه

اسپرسو

اسپرسو متداول ترین قهوه در پاریس است. اسپرسو برای یک انتخاب سریع است. اگر شما یک کافی بخواهید، این همان چیزی است که شما به احتمال زیاد سفارش میدهید. قهوه اسپرسو ساده – سیاه و بسیار تلخ است با یک کف بسیار نازک روی شات قهوه. ولی این قهوه در اول صبح قبل از شروع کار روزانه بسیار به شما انرژی میدهد چون کافئین زیادی دارد کافئین زیار سلولهای مغز را فعال میکند. مواد لازم آن فقط قهوه آسیاب شده و آب است این قهوه را میتوانید در منزل با دستگاه موکاپات یا اسپرسو ساز تهیه کنید.

رایج ترین انواع قهوه در کافه

قهوه لاته

قهوه اسپرسو با شیر و کمی وانیل به شما قهوه لاته میدهد این نوع قهوه یا در قهوه ساز یا در قهوه جوش تهیه میشود حدودا 15 دقیقه زمان برای آماده سازی آن نیاز است لاته را میتوان هم در وعده صبحانه میل کرد هم به عنوان دسر بعد از غذا.

رایج ترین انواع قهوه در کافه

قهوه آمریکانو

این قهوه بسیار رقیق است از قهوه و آب جوش تهیه میشود کالری بسار کمی دارد ولی به شما انرژی مضاعفی میدهد. داستانش هم این است که آمریکائی ها در جنگ جهانی دوم از این نوشیدنی می خوردند و برای اینکه بتوانند زمان بیشتری از این قهوه داشته باشند آب بیشتری به آن اضافه می کردند بعد از آن این قهوه به این نام معروف شد.

رایج ترین انواع قهوه در کافه

کاپوچینو: قهوه با شیر

ترکیبی از شیر و قهوه مشهور در بین نوشیدنی های قهوه فرانسه است، در واقع یک اسپرسو با مقدار زیادی از شیر، مقداری از شیرداغ ساده روی قهوه ریخته میشود و مقداردیگری شیرداغ را خوب با هم زن می زنید تا کف کند شیر کف کرده را روی شیر قبلیمی ریزید بعد میتوان روی آن را با شکلات رنده شده یا پودر کاکائو تزئین کرد. شما در هر ساعت از شبانه روز امکان سفارش هر نوع قهوه را دارید در نتیجه، اگرروزی به کشور فرانسه سفر کردید و در طول روز خواستید قهوه میل کنید بهترین راه رفتن به یکی از کافه هایی است که قهوه باکیفیت سرو می کند.

رایج ترین انواع قهوه در کافه

فراپه

آیا فرانسوی ها قهوه یخی می نوشند؟ نوعی از قهوه کف کرده با مقداری یخ.

اگر از طرفداران قهوه یخ زده هستید، میتواند گزینه مناسبی باشد. شامل قهوه فوری و آب و شکر است که در آن مقداری یخ میریزند البته بسته به سلیقه مشتری گاهی شیر هم اضافه می شود. با میکسر تمامی مواد را میکس کنید و داخل لیوان با نی میل کنید.

نوشیدن قهوه خواص زیادی دارد اما مضراتی هم دارد برای افرادی که فشار خون بالا و بیماری های قلبی و اضطراب و بی خوابی و تنگی نفس دارند بسیار خطرناک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *