دسته‌هامقالات

بهترین نوع قهوه استارباکس

بهترین نوع قهوه استارباکس

بهترین نوع قهوه استارباکس

غول جهانی قهوه استارباکس است که یکی از برندهای معروف در دنیا می باشد و شعبه های زیادی در کشور های مختلف دنیا دارد، استارباکس هر از چند گاهی در منوی خود تغییراتی ایجاد می کند علاوه بر محصولاتی که در زمانهای مشخصی از سال برای فروش عرضه می کند گاهی در منوی خود نوشیدنی هایی را اضافه و یا کم می کند.

نوشیدنی ها منبع اصلی فروش این برند در طول سالهاست که شامل قهوه های مخصوص استارباکس و برخی نوشیدنی های هاوی شیر که از بهترینهای استارباکس هستند.

استارباکس منوی خود را با قهوه تازه بو داده شروع کرد و بعد ها اقدام به فروش کافی های اسپرسو نیز کرد برند استارباکس دارای بیش از 80 گزینه نوشیدنی مختلف است بهترین نوع قهوه استارباکس فرو پوچینو می باشد استارباکس با قهوه معروف خود فروپوچینو که با افزودن نوشیدنی های کم کالری دل خیلی ها را برده و با این کار فروش خود را 2 برابر کرده است.

برند استارباکس در بیش از 25000 مکان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

از سال 1994 که استارباکس بهترین قهوه خود یعنی فرو پوچینو را به بازار عرضه کرد از آن سال فروشی سالانه بیش از دو میلیون دلار داشته و توانسته توسط این قهوه هر سال فروش خود را افزایش دهد این نوع قهوه استارباکس با طعم های مختلفی ارائه می شود که پر فروش ترین نوشیدنی ها کارامل و وانیل فروپوچینو است در بین گروه شکلات ها بهترین رتبه قهوه استارباکس فروپوچینو ترکیب کاراملی از قهوه و شیر که شامل 240 کالری و 50 گرم شکر است .

فیلم آموزشی طرز تهیه انواع نوشیدنی و قهوه استارباکس

نکته:برای مشاهده فیلم از فیلتر شکن استفاده نمایید.


انواع نوشیدنی های استارباکس

منوی استارباکس خیلی گسترده است و با هر انتخاب نوشیدنی به اندازه مورد بعدی به نظر می رسد خوشمزه تر باشد اگر در منوی استارباکس نمیدانید چه چیزی سفارش دهید در اینجا برخی از بهترین نوشیدنی ها و پر طرفدارترین نوشیدنی های استارباکس را به شما معرفی میکنیم .

قهوه فروپوچینو مخلوط با دارچین، سس شکلات سفید موشا وانیل و در روی آن خامه و یک اسپری دارچین گزینه مناسبی است.

قهوه فروپوچینو جاوا مخلوط با شیر و یخ همراه با سس موچا همراه با چیپس برای چاشنی

فروپوچینو چای سبز 

فروپوچینو قهوه با مخلوط کارامل و کاکائو

فروپوچینو مخلوط کرم و لیمو

وانیل لاته: یک نوشیدنی سالم و بدن قند می باشد وانیل لاته میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

شکلات سفید یخ زده موچا: ممکن است یکی از بهترین نوشیدنی های سرد بر اساس طعم و مزه و لذت بردن از شکلات سفید آن باشد، به دو روش شیرین می شود که میتواند به انتخاب شما باشد یا با سس شکلات سفید یا با شربت وانیل با مقدار کمی شکر، اگر بخواهید سالم و بدون قند باشد میتوانید به جای سس شکلات سفید وانیل بدون شکر را سفارش دهید.

بهترین نوع قهوه استارباکس

لاته کدو تنبل: یکی از محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس ادویه کدو تنبل می باشد، تهیه شده از کدو تنبل، دارچین، زنجبیل، میخک به علاوه پنجاه گرم شکر این لاته خوشمزه طعم پاییزی دارد.

همانطور که در بالا انواع نوشیدنی ها را برای شما توظیح دادیم مشاهده میفرمایید که بیشتر نوشیدنی ها فروپوچینو می باشد یعنی محبوب ترین نوع قهوه استار باکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *